- Klachtenregeling

  • okt 2021
  • PPO-NK - community beheer
  • ·
  • Aangepast feb 2023
  • 3
  • 1091
  • Regisseur bedrijfsvoering & kwaliteit
PPO-NK - community beheer
Onze nieuwe beleidsdocumenten
  • secretariaat PPO-NK
  • Regisseur bedrijfsvoering & kwaliteit

In iedere organisatie worden fouten gemaakt en daarom vinden we het belangrijk dat er een zorgvuldige procedure is om klachten te melden en samen te zoeken naar een goede oplossing van het probleem.

Heeft u een klacht? U kunt de volgende stappen zetten om tot een oplossing te komen.

1. Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker. Vaak komt u samen tot een oplossing.

2. Komt u er niet uit met de betreffende medewerker? Neem contact op met onze interne vertrouwenspersoon, Jolanda Willemsen, medewerker beleid en kwaliteit, via 06-42539958 of via j.willemsen@ppo-nk.nl.

3. U kunt ook hulp vragen van een externe vertrouwenspersoon. Dit zijn Ellen Labree en Inez Ursem van GGD Hollands Noorden. Zij zijn bereikbaar via 088-0100550.

4. Komt u er niet uit met de interne en externe vertrouwenspersoon? Dan kunt u terecht bij de landelijke Klachtencommissie Onderwijs. Zij zijn bereikbaar via 030-2809590 of via info@onderwijsgeschillen.nl.

Trefwoorden