Klachtenregeling

  • jan 2017
  • secretariaat PPO-NK
  • ·
  • Aangepast mrt 2022
  • 1
  • 2360
  • PPO-NK Community Support
  • PPO-NK - community beheer
secretariaat PPO-NK
Beleidsdocumenten
  • PPO-NK - community beheer

Heeft u een klacht? U kunt de volgende stappen zetten om tot een oplossing te komen.

1. Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker. Vaak komt u samen tot een oplossing.

2. Komt u er niet uit met de betreffende medewerker? Neem contact op met onze interne vertrouwenspersoon, Jolanda Willemsen, medewerker beleid en kwaliteit, via 06-42539958 of via j.willemsen@ppo-nk.nl.

3. U kunt ook hulp vragen van een externe vertrouwenspersoon. Dit zijn Ellen Labree en Inez Ursem van GGD Hollands Noorden. Zij zijn bereikbaar via 088-0100550.

4. Komt u er niet uit met de interne en externe vertrouwenspersoon? Dan kunt u terecht bij de landelijke Klachtencommissie Onderwijs. Zij zijn bereikbaar via 030-2809590 of via info@onderwijsgeschillen.nl.