1.2 Aantal leerlingen op het speciaal (basis)onderwijs
Als – ondanks alle inspanningen – regulier onderwijs niet lukt, gaan we met ouders en school op zoek n...
Onze inspanningen zijn gericht op het realiseren en het levend houden van de volgende resultaten van het passend includerend onderwijs voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben met een daarmee samenhangende bekostiging.
‘We blijven knokken om iedere leerling passende ondersteuning te geven’ (minister Slob, OP blz. 22)
Om dit te bereiken zetten we in op de volgende streefdoelen en resultaten.
0 nog niet gestart | 2-3 net gestart (op sommige scholen) | ||
0-1 eerste oriëntatie | 3-4 gestart (op de meeste scholen) | ||
1-2 net gestart (op enkele scholen) | 4 gerealiseerd/standaard praktijk ( op alle scholen) |
Ons streven is dat:
Ons streven is dat:
Ons streven is dat:
Ons streven is dat:
Ons streven is dat: