Wie is wie?

Hella Toet

Hella Toet

Hella Toet

  • Sint Pancras
  • Ik ben Hella Toet, hoogbegaafdheidsspecialist, leerkracht (plusklas) en ambulant begeleider in het basisonderwijs.

  • Amsterdam Area, Netherlands
  • ECHA, Specialist in Gifted Education
    Leerkracht Elckerlyc Heiloo tot april 2019
    Diverse plusklas projecten; schoolniveau, bovenschools en particulier
    ZZP-er voor begeleiding en scholing m.b.t. hoogbegaafdheid

Lonneke Heine

Lonneke Heine

HB-coördinator Bergen en Heiloo, plusklasleerkracht

  • Bergen, Heiloo
  • Werkzaam voor stichting Tabijn en voor het samenwerkingsverband werkgebied Bergen en Heiloo. Twee dagen in de week geef ik les aan plusklassen en één dag ben de HB-coördinator van werkgebied Bergen en werkgebied Heiloo.

Colette van Triest

Colette van Triest

Projectleider/Specialist Hoogbegaafdheid

  • SWV PPO-NK Hertog Aalbrechtweg 5, 1823 DL Alkmaar
  • Mijn doel is om een krachtige impuls te geven aan zowel de versterking van het onderwijs en de ondersteuning op gebied van (hoog)begaafdheid in zowel het po als het vo, als aan de aansluiting en overgang tussen beide sectoren.

Sanne Jonges

Sanne Jonges

Intern Begeleider, HB specialist, RT specialist

  • Bergen NH
Sylvia Versteeg

Sylvia Versteeg

Dubbel Leren Gelijke kansen door ongelijk onderwijs

  • Alkmaar
  • Ik 'denk' graag kritisch, 'doe' graag out of the box. Bij het samen op weg gaan met het kind zijn mijn ervaringen en intuïties leidend. Daarbij heb ik volop oog voor de omgeving van het kind vanuit beide rollen: moeder en leerkracht.

Bianca Groen Sweers

Bianca Groen Sweers

breed kijken naar ontwikkeling

  • Alkmaar en omgeving
  • ECHA specialist in Gifted Education
    Leerkracht primair onderwijs
    Orthopedagoog
    werkzaam als eigenaar van Buro de Beweging / Onderwijspraktijk bgrip

Alice Wiering

Alice Wiering

Leerkracht Plusklas en Specialist ERWD

  • Heerhugowaard
  • BS De Zonnewijzer in Heerhugowaard
    Werkdagen ma, di

  • Alkmaar, Netherlands
  • HB-coördinator-werkgebied Alkmaar | specialist hoogbegaafdheid | leerkracht en ambulant begeleider basisonderwijs

Wijbe van der Meer

Wijbe van der Meer

directeur Van Reenenschool

  • Van Reenenschool Bergen
  • Sinds augustus 2018 werkzaam als directeur aan de van Reenenschool. Mijn interesse ligt veelal in het passend maken van ons onderwijs aan kinderen. Het werken met thema's past daar heel goed bij.

L. Bus

L. Bus

Leerkracht basisonderwijs

  • Alkmaar
  • Ik ben een creatief en rustig persoon persoon met liefde voor onderwijs. Ik vind het geweldig om kinderen enthousiast te zien worden over iets en daardoor gemotiveerd zijn.

Kim Rijnsent-de Blieck

Kim Rijnsent-de Blieck

Passend onderwijs adviseur Heliomare

  • Ik ben werkzaam geweest in het PO, SO, SBO en VSO als leerkracht en zorgcoördinator en heb een master SEN gedrag/ autismespecialist.
    Ik kan ondersteuningsbehoeften in kaart brengen en vertalen naar praktisch inzetbare adviezen.

  • Alkmaar
  • Intern Begeleider bij basisschool de Koolvlet

  • Pater Jan Smit school
  • Intern Begeleider op de Pater Jan Smit school. Mijn werkdagen zijn maandag t/m donderdag.

  • Heerhugowaard
  • Jonge leerkracht, energiek en een open mindset.

  • Heiloo
  • Ik ben Annika van der Vaart, directeur van OBS De Zuidwester in Heiloo

  • Trimaran
  • Ik ben 40 jaar oud woon in Castricum en werk op de Trimaran in Alkmaar. Dit is een voorziening voor dubbel bijzondere kinderen met een hoog ontwikkelingspotentieel.

Danne Noë

Danne Noë

Passend Primair Onderwijs Noord-Kennemerland

  • Noord-Kennemerland
  • Consulent PPO-NK werkgebied Heerhugowaard-Noord
    werkdagen: maandag t/m vrijdag

  • Alkmaar
  • Ik ben fulltime leerkracht van groep 8 op Basisschool de Windhoek in Egmond-Binnen.
    In het schooljaar 2021/2022 ben ik gestart met de opleiding hoogbegaafdheidspecialist.

  • Den Haag
  • Ik luister en kijk graag mee met de scholen welke veranderingen mogelijk en nodig zijn. Welke kleine interventies kunnen zorgen voor een groot resultaat.
    Belangrijk voor mij is dat de ouder partner wordt in de aanpak.